بیانیه سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت ۱۳ آبان؛

جوانان انقلابی ایران راه صالحان ولایتمدار را با قدرت ادامه خواهند داد

در بیانیه سپاه شهدای آدربایجان‌غربی به مناسبت ۱۳ آبان و هفته وحدت آمده است: جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که صالحان ولایت مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۲۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 03November 2020

جوانان انقلابی ایران راه صالحان ولایتمدار را با قدرت ادامه خواهند داد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت ۱۳ آبان و هفته وحدت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- 76)

۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و بر همین اساس امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

در ایامی که مصادف با هفته وحدت و همسو شدن مسلمانان جهان در مقابله با دشمنان و کنار گذاشتن مسائل اختلافی است، یوم الله ۱۳ آبان هویتی جدید به خود می گیرد.

هویتی از جنس اتحاد و انسجام درونی جهان اسلام که قدرت جبهه حق را به رخ استکبار جهانی می‏کشاند و این در حالی است که سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که با حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد فرانسه از اقدام موهن مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر دشمنی تمام نشدنی آنان با جهان اسلام و تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) صورت می‌پذیرد.

شکل‌گیری موج اعتراضی در جوامع بشری علیه اقدام زشت رئیس جمهور فرانسه و تحریم کالاهای فرانسوی، فرصتی است برای افشای پشت پرده توهین به مقدسات الهی و قطعا سردمداران نظام سلطه و صهیونیست که حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و تولید وحشت و خشونت در عالم هستند، قادر نخواهند بود غرب بحران زده را از باتلاق خود ساخته رهایی بخشیده و بی شک پاسخ‌های در خوری از امت اسلامی دریافت خواهند کرد.

رزمندگان، سربازان و بسیجیان این مرز و بوم به دشمنان زبون و اربابان آمریکایی- صهیونیستی هشدار می‏دهند که در چهل سالگی دوم نظام اسلامی و دوران پختگی و نشاط انقلاب، با قدرت در حفظ و پرورش شعارهای انقلاب، همچنان از ملت های مظلوم جهان حمایت نموده و مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامی داشت 13 آبان ماه و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت پایدار، بر استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار جهانی تاکید نموده و اعلام می نماید جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که صالحان ولایت مدار در سالهای پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار