مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

استقرار صلح و عدالت روی کره زمین، مقصد حکومت پیامبران و اهل بیت است

حجت الاسلام «سعید مهدوی» با تاکید بر اینکه استقرار صلح و عدالت روی کره زمین، مقصد حکومت پیامبران و اهل بیت (علیهم السلام) است، گفت: جمهوری اسلامی به امید تشکیل مدینه الرسول و بر اساس گزاره‌های حکومت پیامبر تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۲۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 03November 2020

استقرار صلح و عدالت روی کره زمین، مقصد حکومت پیامبران و اهل بیت (علیهم السلام) است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز سه شنبه (13 آبان) با بیان اینکه حاکمیت دینی در زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله) دو شاخصه اصلی و مهم دارد، اظهار داشت: اولین ویژگی حکومت پیامبر، بر پایه عبودیت بود از این رو ایشان در اولین اقدام خود، مسجد ساختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دومین شاخصه حکومت دینی پیامبر را نشر مساوات و برابری بین آحاد مسلمانان عنوان و تصریح کرد: دومین اقدام پیامبر اسلام در آغاز حکومت، قرائت عقد اخوت بین انصار و مهاجرین بوده است.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های حکومت دینی زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله)، افزود: توجه به محرومین و مستضعفین و استقرار عدالت از دیگر شاخصه‌های حکومت زمان پیامبر بوده است.

 مهدوی با بیان اینکه هجمه تبلیغی و رسانه‌ای اسلام‌هراسی که سران کشورهای غربی از سر استیصال به آن روی آورده‌اند، غیرعقلانی و غیر انسانی است، خاطرنشان کرد: بهترین و زیباترین شیوه مبارزه با این اقدام غیر انسانی اتخاذ رویکرد رسانه‌ای است.

وی ضمن انتقاد از حمایت «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه از اقدام زشت چاپ کاریکاتور موهن علیه پیامبر گرامی اسلام، متذکر شد: بهترین عمل در برابر این اقدام شنیع، همان اقدام رهبر معظم انقلاب یعنی نوشتن نامه است و ایشان افکار عمومی را با سوالات جدی در این حوزه مواجه کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه ما هم اکنون در یک جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای قرار داریم، تاکید کرد: باید از طریق رسانه و کار تبلیغاتی چهره زیبای رحمت العالمین و رسول الله، که منجی بشریت است را به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید چهره زشت و شنیع حاکمیت صهیونیستی و لیبرالی را در رسانه‌ها نشان داد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان فرانسه، که از قشر فعال جامعه محسوب می‌شوند سوال کردند که چرا تشکیک در هولوکاست ممنوع بوده اما توهین به پیامبر تحت عنوان آزادی بیان، مشکلی ندارد.

 مهدوی افزود: رفتار مقام معظم رهبری الگوی مناسب برای همگان است که از طریق ادبیات منطقی و گفتگو چهره واقعی و مبارک پیامبر اسلام را به مردم دنیا نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه استقرار صلح و عدالت روی کره زمین، مقصد حکومت پیامبران و اهل بیت (علیهم السلام) است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به امید تشکیل مدینه الرسول و بر اساس گزاره‌های حکومت پیامبر تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برای رسیدن به هر کمالی در این دنیا محدودیت‌هایی وجود دارد و رسیدن به هر خیری مجاهدت و صبر زیادی می‌طلبد، افزود: برای رسیدن به حکومت آرمانی پیامبر، صبر و مجاهدت عمومی چه در سطح خواص و چه در سطح عموم مردم نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه در این ۴۰ سال گذشته در سایه حاکمیت اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دست آورده‌ایم، اظهار داشت: به طور مثال در جریان شیوع کرونا، با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور تشکل‌های مردمی، اوضاع را به گونه‌ای مدیریت کردیم که بسیاری از سران کشورهای غربی به استیصال رسیدند.

مهدوی با بیان اینکه هنوز با عدالتی که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز با آن اشاره شده، فاصله داریم و باید برای رسیدن به آن مبارزات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مجاهدت را در دستور کار قرار دهیم، تاکید کرد: برای رسیدن به این منظور، نقش مسئولین و اینکه چقدر به فرهنگ دینی و مدیریت الهی معتقد هستند، مؤثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها