مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «صومعه‌سرا»:

۱۳ آبان برگ زرین و بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

«نورالله صفرپور» با بیان اینکه ۱۳ آبان برگ زرین و مقطع حساس دوران انقلاب و بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا و نهضت امام حسین (علیه السلام) در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایستاده است.
کد خبر: ۴۲۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 03November 2020

13 آبان برگ زرین و مقطع حساس دوران انقلاب و بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «نورالله صفرپور»  مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «صومعه‌سرا» صبح امروز سه شنبه به مناسبت  ۱۳آبان «روز دانش آموز» و «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره به دانش‌آموزان و دانشجویان توجه ویژه‌ای داشتند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «صومعه‌سرا»، تصریح کرد: امام راحل با ایجاد روحیه خودباوری و ایمان در اقشار مختلف جامعه، کشور ایران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دادند.

وی با اشاره به واقعه ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: این رویداد، نماد مبارزه با ظلم، حق طلبی، استکبار ستیزی و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

«نورالله صفرپور» با بیان اینکه ۱۳ آبان برگ زرین و مقطع حساس دوران انقلاب و بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت ایران است تاکید کرد: ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا و نهضت امام حسین (علیه السلام) در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایستاده است.

وی با اشاره به سه واقع تبعید حضرت امام (ره) در سال ۴۳، شهادت دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام، افزود: این سه رویداد مهم یوم الله ۱۳ آبان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی «صومعه‌سرا»، با اشاره به اینکه امروز راه نفوذ آمریکا در انقلاب اسلامی بسته شده است خاطرنشان کرد: این باعث عصبانیت آنها شده و باید بگوییم آمریکا باید از این عصبانیت بمیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار