چهل سالگی سرو/ یادداشت

زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد

موج حقیقت‌طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتار شده و هرچه دست‌ و پا می زند بیشتر فرو می‌رود و زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ - 03November 2020

آهنگ زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محسن جعفری» جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت طی یادداشتی نوشت:  استکبار جهانی به‌سرعت رو به افول است و امروز ندای آزادی و آزادیخواهی از سراسر دنیا به گوش می‌رسد.

امروز شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص مسلمانان ایران و جهان نیست بلکه مردمان آزادیخواه تمام ادیان و مذاهب حتی در خود آمریکا این شعار را سر می‌دهند و این یعنی بیداری اسلامی و آغازی بر پایان نظام سلطه و استکبار جهانی و رسیدن به تمدن اسلامی.

مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر کشور یا مردم آمریکا نیست بلکه یعنی مرگ بر سیاست‌های سلطه‌جویانه و خباثت آلود مسئولین آمریکا، مرگ بر زیادی خواهی و سیاست مداخله‌جویانه آمریکا.

امروز منشأ ناامنی در منطقه و حتی دنیا استکبار جهانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که با ایجاد تنش در منطقه و سایر کشورها و به وجود آوردن و حمایت از تروریسم بین‌الملل و همچنین از طریق ایجاد جنگ‌های نیابتی و اختلافات قومی و قبیله‌ای و جنگ نرم و با استفاده از رسانه‌های اجاره‌ای و بنگاه‌های دروغ ‌پراکنی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و رسیدن به اهداف پلید خود هستند.

موج حقیقت‌طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتار شده و هرچه دست‌ و پا می زند بیشتر فرو می‌رود؛ زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد لذا آخرین تلاش‌های خود برای زنده ماندن را انجام می‌دهد اما دیگر فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها