سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم‌های خائن منطقه را عددی حساب نمی‌کنیم/ عربستان هرچه سریع‌تر از باتلاق یمن خارج شود

سردار سرتیپ شکارچی درباره عادی‌سازی روابط برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران این دولت‌های خائن را عدد و رقمی به حساب نمی‌آورد، بلکه ما بر مبنای راهبرد استکبارستیزی، ارباب آن‌ها را هدف قرار داده و با آمریکای جنایتکار مقابله می‌کنیم.
کد خبر: ۴۲۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 04November 2020

رژیم‌های خائن منطقه را عددی حساب نمی‌کنیم/ عربستان هرچه سریع‌تر از باتلاق یمن خارج شودسردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اینکه برخی حکومت‌ها و رژیم‌های خائن منطقه مثل رژیم‌های امارات و بحرین امروز از ارتباطشان با رژیم صهیونیستی پرده‌برداری می‌کنند، بیشتر با انتخابات آمریکا و وضعیت نابسامان رژیم اشغالگر قدس مرتبط است؛ و از طرفی این رژیم‌ها وقتی در شرایط کنونی خود را در لبه پرتگاه و اضمحلال می‌بینند، به هر دستاویزی چنگ می‌زنند.

وی مدت ارتباط این حکومت‌ها با رژیم صهیونیستی را در حدود ۴۰ سال عنوان کرد و افزود: اگر امروز این دولت‌ها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی رسماً اعلام می‌کنند به این معنی نیست که پیش از این ارتباطی وجود نداشته است؛ در واقع امروز رونمایی از یک ارتباط چندین ساله را شاهد هستیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در خصوص موضع کشورمان در قبال این دولت‌ها عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران این دولت‌های خائن را عدد و رقمی به حساب نمی‌آورد، بلکه ما همواره بر مبنای راهبرد استکبارستیزی، ارباب آن‌ها را هدف قرار داده، با آمریکای جنایتکار مقابله و در برابر زیاده‌خواهی آن ایستادگی می‌کنیم و دولت‌های خائن وابسته به آمریکا را اصلاً به حساب نمی‌آوریم.

سردار شکارچی همچنین در خصوص حملات خصمانه عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن گفت: قطعاً عربستان هرچه بیشتر در یمن باقی بماند، بیشتر از قبل در باتلاق فرو خواهد رفت و اگر مسئولان این کشور عاقلانه فکر کنند، هرچه سریعتر خود را از این باتلاق خارج می‌کنند؛ چرا که استمرار این جنگ، غرق شدن سعودی‌ها را در پی خواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً ارتش یمن، مردم این کشور و انصارلله در این عرصه به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها
آخرین اخبار