مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

نتایج دومین فراخوان مجازی قصه‌گویی استان گلستان اعلام شد

«ابوالفضل اعتراف» گفت: نتایج دومین فراخوان مجازی قصه‌گویی از سوی انجمن قصه‌گویی نوجوان استان گلستان اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ - 04November 2020

«ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: نتایج دومین فراخوان مجازی قصه‌گویی از سوی انجمن قصه‌گویی نوجوان استان گلستان اعلام شد.

وی افزود: دومین فراخوان مجازی قصه گویی در آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام محرم به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: تلاش برای احیای سنت دیرینه قصه‌گویی، انس کودکان و نوجوانان با آن، انتقال فرهنگ ایثار و دفاع از ارزش‌های اسلامی و ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی از اهداف برگزاری این فراخوان بود.

اعتراف بیان داشت: آثار این جشنواره در سه بخش فیلم قصه‌گویی، پادکست و نقالی ارسال شد و پس از انتشار این فراخوان استانی، بیش از ۷۵ اثر به صورت مجازی دریافت شد که پس از رای داوران برگزیدگان معرفی شدند.

در پایان این جشنواره، به 10 نفر از برگزیدگان این جشنواره از شهرهای مختلف استان، هدایایی از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان، اهدا شد.

نتایج دومین فراخوان مجازی قصه‌گویی استان گلستان اعلام شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار