به همت سپاه انجام شد؛

تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها

فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران‌فروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه «هفدهم ربیع» با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 04November 2020

 تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه نشست هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران‌فروشی‌ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مسأله درگیر هستند، تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این جلسه نحوه و سازوکار مشارکت همه نهاد‌ها برای کنترل زودهنگام و مؤثر قیمت‌هایی که بی‌رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات لازم آغاز شود.

وی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

فرمانده کل سپاه افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می‌شود. در این جلسه مقرر شد بین وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود؛ در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه، این ظرفیت‌ها را بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار