خانم دکتر، عامل هتک حیثیت در فضای مجازی بود

خانمی میانسال که علیرغم دارا بودن مدرک دکترا، با نشر اکاذیب موجب هتک حیثیت مردی جوان شده بود، توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مریوان استان کردستان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 04March 2015

خانم دکتر، عامل هتک حیثیت در فضای مجازی بود

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی علیه یکی از شهروندان ، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده در اولویت کاری ماموران پلیس فتای مریوان قرار گرفت.

سرهنگ حجت الله پرویزی افزود: تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده که مردی جوان است نشان داد، اخیرا فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعمالی خلاف واقع را به وی و خانواده اش نسبت داده و موجب هتک حیثیت آنان شده است.

وی ادامه داد: کار تخصصی و فنی ماموران پلیس فتای مریوان نشان داد، عمل مجرمانه مذکور توسط زنی میانسال و ساکن تهران انجام شده است، که دراین راستا طی یک قرار صوری، متهم در شهر مریوان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مریوان ضمن اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی، تصریح کرد: متهم که زنی 35 ساله و دارای مدرک تحصیلی دکترا است، در جریان تحقیقات فاش کرد از طریق شبکه های اجتماعی با شاکی آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را داشته اند، اما اخیرا متوجه شده است وی با خانمی دیگر ازدواج کرده است، به همین دلیل با انگیزه انتقام جویی مطالب کذب و غیر واقعی را علیه وی در فضای مجازی منتشر کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم با دستور مقام قضایی به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی بازداشت شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار