مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

ارائه دو هزار و ۵۹۶ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی کمیته امداد

سید ابوالفضل پرپنچی از ارائه دو هزار و ۵۹۶ مورد خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان تهرانی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 04November 2020

ارائه دو هزار و ۵۹۶ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی کمیته امدادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه خدمات حقوقی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، اظهار داشت: دو هزار و ۵۹۶ مورد خدمت حقوقی توسط کمیته امداد استان تهران در شش‌ماهه امسال به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه‌شده است.

وی افزود: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه جهت ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال بوده است.

وی استفاده از ظرفیت نیکوکاران در بخش‌های مختلف را جزو اولویت‌های کمیته امداد برای خدمات‌رسانی مؤثر به جامعه هدف عنوان و بیان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود و هم اکنون ۱۱۸ نفر از وکلای نیکوکار با این نهاد همکاری دارند.

پرپنچی، ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه همکاری این نهاد با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه مددجویان به منظور حل مشکل دعاوی قضائی و مشکلات حقوقی به کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی و از خدمات حقوقی و انتخاب وکیل برای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه همه مددجویان کمیته امداد به استناد تبصره ماده ۵۰۵ قانون آئین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضائی معاف هستند، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۷۶ مددجو با معرفی به مرکز انفورماتیک قوه قضائیه از پرداخت هزینه دادرسی معاف شده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار