در رزمایش نهاجا چه گذشت؟

در نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، روش‌های مقابله با تهاجم دشمن فرضی با استفاده از تاکتیک‌های نوین، تمرین شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ - 05November 2020

در رزمایش نهاجا چه گذشت؟به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مرحله اصلی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در منطقه انارک اصفهان برگزار شد.

اقدامات صورت گرفته در این رزمایش به شرح ذیل است:

انهدام اهداف حیاتی دشمن توسط هواپیما‌های «اف ۵» و «صاعقه»/ تصویربرداری با دوربین‌های پیشرفته «سمات» برای نخستین بار
در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، هواپیما‌های شکاری بمب‌افکن اف ۵ و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از راکت‌های بومی و ساخت داخل منهدم کردند. (جزئیات بیشتر)

انهدام اهداف زمینی توسط جنگنده‌های سوخو ۲۴/ اجرای عملیات رزم هوایی توسط هواپیمای اف ۱۴ و میگ ۲۹
در مرحله اصلی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ با استفاده از اصل غافلگیری، رادار‌های زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند. (جزئیات بیشتر)

انهدام اهداف زمینی توسط جنگنده‌های «فانتوم» با استفاده از بمب‌های «قاصد» و موشک‌های «ماوریک»
جنگنده بمب‌افکن‌های سنگین اف ۴ با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد مواضع دشمن فرضی را منهدم کردند. (جزئیات بیشتر)

اهداف زمینی توسط بمب یاسین منهدم شد/ انهدام اهداف هوایی توسط هواپیمای میگ ۲۹
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، جنگنده‌های اف ۴ و هواپیمای رهگیر میگ ۲۹ با استفاده از موشک‌های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف زمینی و هوایی را با موفقیت منهدم کردند. (جزئیات بیشتر)

انهدام اهداف زمینی توسط پهپاد بمب‌افکن‌های کرار برای نخستین بار
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، پهپاد‌های بمب‌افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ 200

پربیننده ها
آخرین اخبار