مسئول بسیج سازندگی لرستان خبر داد؛

توزیع ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه بین نیازمندان لرستانی

احسان جهانبخش گفت: ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه تاکنون در استان در بین نیازمندان توزیع شده که شامل ۱۱۲ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار اطعام، ۲۳۸ جهیزیه، ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۹ هزار کارت بوده است.
کد خبر: ۴۲۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 04November 2020

توزیع 50 میلیارد تومان کمک های مومنانه بین نیازمندان لرستانی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «احسان جهانبخش» مسئول بسیج سازندگی لرستان عصر امروز در مجمع جهادگران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی متولی حرکت‌های جهادی در استان است و همه تلاش دارند تا در این شرایط کرونا بتوانند خدمات‌دهی کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه تاکنون در استان در بین نیازمندان توزیع شده که شامل ۱۱۲ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار اطعام، ۲۳۸ جهیزیه، ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر و ۹ هزار کارت بوده است.

جهانبخش تصریح کرد: حدود ۷۶ هزار نفر در سامانه ای که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت نام کرده بودند و تعدادی هم برای بار دوم این بسته‌ها را دریافت می‌کنند که در این راستا تمام حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت، نیازمندان را شناسایی و بسته ها را در بین آنها توزیع می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۵۰ گروه جهادی کار ضدعفونی و گندزدایی را در نقاط مختلف استان بر عهده گرفته‌اند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشت، سلامت و اجتماعی فعالیت دارند و ظرفیت بالایی از جوانان آماده هستند که فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار