در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با سفیر هند در ایران تأکید شد؛

لزوم توسعه دیپلماسی پلیسی ایران و هند

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با سفیر هند در ایران بر توسعه دیپلماسی پلیسی هر دو کشور تأکید کرد و گفت: مبارزه با جرایم بین‌المللی نیازمند توسعه همکاری‌های پلیسی میان کشورها و تقویت دیپلماسی پلیسی بوده و تحقق این مهم یکی از برنامه‌‌های پلیس بین‌الملل ناجاست.
کد خبر: ۴۲۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 04November 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل ناجا با «گدام دارمندرا» سفیر هند در ایران دیدار و گفت‎وگو کرد.

سردار شیرزاد در این دیدار  ضمن تبریک هفته وحدت و 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: پلیس بین الملل ناجا به عنوان متولی پیگیری کلیه امور بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواستار گسترش همکاری در تمامی سطوح پلیسی شامل تبادل تجربیات، استفاده از ظرفیت های پلیسی دو کشور، تبادل هیئت در سطح عالی‌رتبه و کارشناسی است.

وی در ادامه بر توسعه دیپلماسی هر دو کشور تاکید کرد و اظهار داشت: مبارزه با جرایم بین‌المللی نیازمند توسعه همکاری های پلیسی میان کشورها و تقویت دیپلماسی پلیسی بوده و تحقق این مهم یکی از برنامه‌ های پلیس بین‌الملل ناجاست.

رئیس پلیس بین الملل ناجا با اشاره به ظرفیت‌های همکاری در خصوص موضوع مبارزه با تروریسم افزود: آماده انتقال دانش و تجربیات انتظامی خود به پلیس کشور هندوستان هستیم از طرفی این کشور نیز بایستی تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهد.

سردار شیرزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با جرایم بین المللی است، عنوان کرد: می‌توانیم تجربیات موفق خود را در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی در اختیار پلیس کشور هندوستان قرار دهیم.

آمادگی هند برای همکاری‌های آموزشی با پلیس ایران
گدام دارمندرا، سفیر کشور هند در ایران نیز ضمن تشکر از برنامه‌ریزی برای این دیدار با اشاره به توانمندی‌های پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: از برنامه‌های آموزشی دوجانبه استقبال می‌کنیم و حاضر به همکاری‌های آموزشی با پلیس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار