تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شرکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

در جلسه‌ای که به همت بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران برگزار شد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شرکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد.
کد خبر: ۴۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 04November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت چوب و کاغذ مازندران با مجموعه بسیج و سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت، جنگ اقتصادی را جنگ سخت و تمام عیار دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: بسیجیان در حوزه‌های مختلف در مقابل هجمه وسیع دشمن و فائق آمدن بر توطئه‌هایی که در این حوزه دارند ایستادند و امروز کار کردن در این حوزه ایثار به تمام معنا است.

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شزکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

وی افزود: امروز قدردانی از زحمات این عزیزان تکلیف است و مسئولین علاوه بر تشکر زبانی باید عملا کاری کنند که چرخ این کارخانه خوب بچرخد و فروش خوبی داشته باشد و کمک کنیم تمام نیازمندی‌های داخل کشور در جهت افزایش تولید این شرکت تأمین بشود.

مسلمی ادامه داد: یکی از بزرگترین اقدام مقابله‌ای در برابر دشمن این است که بتوانیم در سنگر کار و تلاش و تولید، کشور را خودکفا کنیم که بزرگترین ضربه به دشمن و بزرگترین اقدام در برابر استکبار خواهد بود.

این مسئول کمک کردن به حوزه تولید را ایستادن در برابر دشمن دانست و با بیان اینکه تحقق «جهش تولید» در گرو رفع موانع و مشکلات است، عنوان کرد: سپاه در عمل ثابت کرد که امروز اگر دستی بخواهد در روند تولید در حوزه‌های اقتصادی خلل یا انحراف ایجاد کند آن دست را قطع می‌کنیم و به مردم اعلام می‌کنیم که چه کسانی در صف دشمن هستند و کمک می‌کنند که چرخ تولید کشور از کار بیفتد.

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شزکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: سپاه ثابت کرد که در 41 سال گذشته در حوزه‌های مختلف هم در دفاع مقدس، هم در دوران سازندگی و جنگ نرم و حوزه‌های اقتصای و فشارهای اقتصادی دشمن با همه توان و قدرت نرم نظام و توان مردم و قدرت بسیج که بزرگترین قدرت نظام است با استکبار مقابله کرد.

وی از غرس یک میلیون اصله نهال با همکاری شرکت صنایع چوب و کاغذ تا پایان سال در زمین‌های تحت مالکیت سپاه خبر داد و افزود: همچنین با تفاهم‌نامه‌های که با سایر نهادها داریم برای صیانت از جنگل و جلوگیری از قاچاق چوب نیز اقدامات موثری انجام دادیم و در هفته گذشته مقادیر زیادی توقیف چوب داشتیم که از رسالت‌ها و وظایف ما است.

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شزکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

وی همچنین از همکاری سپاه در حوزه‌های پژوهشی و عمرانی با قدرت و توان بسیج برای بالابردن ظرفیت تولید، فروش و تأمین مواد اولیه خبر داد و گفت: سپاه جا پای شهدا بوده و شهدا ناظر فعالیت، اهداف و مقصد کار هستند و باید توان‌مان را پای کار بیاوریم که شرمنده شهدا نباشیم.

سرهنگ «شهرام نوری» مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان نیز گفت: بسیج دارای 22 قشر است که در مجموعه سپاه در حوزه‌های مختلف مأموریت‌های مختلف را در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب پیگیری می‌کنند.

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شزکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

وی از تشکیل ستاد راهبردی در استان خبر داد و گفت: این ستاد با همکاری بسیج سازندگی، بسیج کارگری و کارخانجات، بسیج علمی پژوهشی و... هر سه ماه تشکیل می‌شود.

نوری همچنین ادامه داد: در شرکت چوب و کاغذ یک ستاد اجرایی نیز پیش‌بینی و شرح وظایف‌شان را مشخص کردیم و نماینده تام‌الاختیار بسیج سازندگی و بسیج کارگری برای اجرایی کردن مصوبات کمک خواهند کرد.

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و شزکت چوب و کاغذ مازندران منعقد شد + تصاویر

وی ادامه داد: بسیج از مجموعه‌هایی که به تولید کمک می‌کنند با تمام توان حمایت خواهد کرد؛ چرا که این همکاری گامی جهت هم‌افزایی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها