تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام بیله سوار

جلسه هیات امنای شهدای گمنام تپه نرگس بیله سوار مغان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 05November 2020

تشکیل جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بیله سوار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیات امنای شهدای گمنام تپه نرگس شهرستان بیله سوار صبح امروز (پنجشنبه) در قالب جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در دفتر امام جمعه بیله سوار برگزار شد، حجت‌الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار ضمن اشاره به مقام والای شهدای گمنام اظهار داشت: نقش فرهنگی حرم‌های شهدای گمنام در جامعه غیرقابل انکار است و شهرستان مرزی بیله سوار مغان نیازمند بهره‌مندی از این پایگاه فرهنگی است.

عزیزی افزود: ساخت و تکمیل هرچه سریع‌تر حرم شهدای گمام تپه نرگس مطالبه عموم مردم بیله سوار و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و بایستی در این زمینه کاری اساسی صورت گیرد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز گفت: ساماندهی محوطه حرم سه شهید گمنام نرگس تپه و نصب تابلو راهنمای حرم در نقاط مختلف پارک، کم‌ترین کاری است که می‌توان در مورد شهدای گمنام انجام داد که تا کنون در این موارد کوتاهی شده است.

واحد با اشاره به اجرایی نشدن مصوبات قبلی هیات امنای شهدای گمنام بیله سوار توسط اعضای مسئول هیات امنا، افزود: تکمیل حرم شهدای گمنام بیله سوار نیازمند نگرش جدی و کار جهادی اعضای هیات امنا و به ویژه شهرداری است و فرمانداری شهرستان بیله سوار نیز باید حمایت‌های لازم را از شهرداری به عمل آورده ادارات آب و برق شهرستان را به نصب انشعاب رایگان حرم ملزم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها