هرچه که در یادواره شهدا میل می‌شود تبرک است و شفا

یکی از دوستان شهید زاهدپور می‌گوید: حاج اسماعیل عاشق شهید و شهادت بود و هرجا یادواره شهدا برگزار می‌شد با ذوق و شوق در آن مراسم شرکت می‌کرد و معتقد بود هرچه که در آن مراسم میل می‌شود تبرک است و شفا...
کد خبر: ۴۲۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 05November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مدافع حرم «اسماعیل زاهدپور»، ۳۰ شهریور ۱۳۵۰ در شهرستان کردکوی استان گلستان به دنیا آمد.

وی دارای دو فرزند به نامهای علی و ارمیا است.

شهید زاهدپور نیروی بازنشسته سپاه و از تکاوران یگان صابرین، تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان و از مربیان پاراگلایدر و چتربازی بود و پس از سالهای متمادی خدمت صادقانه در سپاه بازنشسته شد.

او همیشه دل نگران جا ماندن ازقافله ی شهادت بود .این شهید عزیز از ۱۳ سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت داشت. سالها هم در مناطق غرب کشور مشغول دفاع از حریم کشور بود.

یکی از دوستان او می‌گوید: حاج اسماعیل عاشق شهید و شهادت بود و هرجا یادواره شهدا برگزار می‌شد با ذوق و شوق درآن مراسم شرکت می‌کرد و معتقد بود هرچه که درآن مراسم میل می‌شود تبرک است و شفا...

یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: او در ماه‌های اخر بسیار بی‌تاب بود و دائما به سپاه رفت و آمد داشت و پیگیر اعزام به سوریه بود.

به اوگفتم: اگر به سوریه بروی و شهید شوی بچه‌ها، ارمیا چه می‌شود؟ تو که از وابستگی ارمیا به خودت با خبری!

حاج اسماعیل در جواب گفت: آرزوی ما انسان‌ها تمامی ندارد نگران فرزندانم هستم، اما آنها را به خدا و حضرت زینب (سلام الله علیها) می‌سپارم.

 او بالاخره رفت و پنجمین شهید مدافع حرم استان گلستان شد. خدا خوبان را زود گلچین می‌کند.

سرانجام خون پاک شهید «اسماعیل زاهدپور» آبان ماه سال ۱۳۹۴مصادف با عاشورای حسینی، بدست مزدوران داعش در شهر حلب سوریه به زمین ریخت و پنجمین شهید مدافع حرم استان گلستان شد.

هرچه که در یادواره شهدا میل میشود تبرک است و شفا

هرچه که در یادواره شهدا میل میشود تبرک است و شفا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار