بختیاری خبر داد؛

تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی در کشور/ ایجاد ۷ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین مسکن را مهم‌ترین وپرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی تا سال آینده در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۴۲۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 05November 2020

تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی در کشور/ ایجاد ۷ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی توانمندسازی محرومان را از اولویت‌های اصلی این نهاد انقلابی ذکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در بحث اشتغال و مسکن محرومان اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است.

وی به اقدامات کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و نهاد‌های حمایتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: کمیته امداد روزانه یک میلیون عدد ماسک تولید می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ایجاد ۷ هزار شغل در استان آذربایجان شرقی، گفت: با حمایت استانداری، فرمانداران و بانک‌های عامل و همچنین فعالان اقتصادی این مهم محقق خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین تأمین مسکن را مهم‌ترین وپرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی تا سال آینده در دستور کار قرار دارد.

بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی نیازمندان سرلوحه فعالیت‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در سه بخش اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی انجام می‌شود و از زمان آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی در امداد، تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

وی با قدردانی از حمایت‌های نمایندگان، ولی فقیه و استانداران در سراسر کشور از کمیته امداد، اظهار کرد: امسال با حمایت‌های دولت، مجلس و شبکه بانکی ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد شده است و امیدواریم تا پایان این برنامه، ۸۰۰ هزار فرصت شغلی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها