رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر گناوه مطرح کرد:

لزوم تقویت و محافظت از باورهای دینی جوانان

حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: امروز دشمنان باورها و اعتقادات دینی جوانان کشور ما را مورد هجمه بی‌وقفه خود قرار داده‌اند و تقویت این باورهای دینی می‌تواند جوانان ما را در برابر این تهاجمات واکسینه و محافظت کند.
کد خبر: ۴۲۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 05November 2020

لزوم تقویت و محافظت از باورهای دینی جوانانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» رئیس بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه امروز در آئین افتتاح دفتر بنیاد بین‌المللی غدیر گناوه اظهار داشت: به همت خیرین در شهرستان گناوه مکان دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر این شهرستان آماده و افتتاح شد.

امام جمعه گناوه با تقدیر از تلاش‌های بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر و دبیر اجرایی این بنیاد در شهرستان گناوه گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان گناوه از نمایندگی‌های پرتلاش و فعال این بنیاد است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان گناوه یادآور شد: همه ما باید مبلغان و پیام‌رسان غدیر برای نسل جوان و آینده سازان کشور باشیم و در راستای تقویت باورهای دینی جوانان گام برداریم.

وی گفت: امروز دشمنان باورها و اعتقادات دینی جوانان کشور ما را مورد هجمه بی‌وقفه خود قرار داده‌اند و تقویت این باورهای دینی می‌تواند جوانان ما را در برابر این تهاجمات واکسینه و محافظت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار