توسط امیر فهمیده صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت انتخاب در جشنواره مالک اشتر+ تصاویر

توسط جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی به پاس انتخاب در جشنواره سالانه مالک اشتر تقدیر شد.
کد خبر: ۴۲۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 05November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی، ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و کارکنان این اداره‌کل، انتخاب اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی را در جشنواره سالانه مالک اشتر تبریک گفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر برای انتخاب برترین‌ها، در سطح یگان‌ها و سازمان‌های نظامی و انتظامی برگزار می‌شود. با پیگیری‌های صورت گرفته توسط رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال 1397 این جشنواره در سطح بنیاد نیز این برگزار می‌شود و هر سال یکی از مدیران‌کل و یکی از معاونعت‌های بنیاد حفظ آثار به عنوان برترین‌های این جشنواره معرفی می‌شوند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سال 1398 به واسطه اهتمام شایسته‌ای که نسبت به اجرای مأموریت‌های محوله داشته به عنوان منتخب این جشنواره معرفی شده است.

امیر فهیمده با تقدیر از تلاش‌های مدیرانی که در دوره‌های قبل تصدی این مسئولیت را بر عهده داشتند، افزود: از سال 1397 با یک تلاش جهادی و نیت الهی مأموریت‌های محوله پیگیری شده است که ثمره آن افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس بود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شما کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی با یک حرکت جهادی و الهی توانستید با اجرای شایسته مأموریت‌ها، تاییدیه سلسه مراتب را که رضایتمندی فرمانده معظم کل‌قوا به همراه داشت را دریافت کنید. این توفیق، ماندگار و ارزشی است و یک‌یک شما خوش درخشیدید و در کسب این موفقیت نقش داشتید که مراتب تقدیر و تشکر سلسه‌مراتب را به جهت کسب این توفیق اعلام می‌کنم.

وی گفت: هر چه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم کم است؛ بر همین اساس باید با تلاشی مضاعف از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری خواهد داشت استفاده کنیم.

امیر فهیمده در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر که به امضای سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رسیده بود از سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت کسب موفقیت در جشنواره مالک اشتر قدردانی کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار