مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان:

میثاق راویان و اساتید دفاع مقدس با شهدای بندرعباس برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: میثاق راویان و اساتید دفاع مقدس با شهدا امروز در گلزارشهدای بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 05November 2020

سردار «حبیب الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز عمليات غرورآفرين «محرم» كه در سال ١٣٦١ اتفاق افتاد قرار داریم، عنوان کرد: تعدادی از رزمندگان هرمزگانی در این عملیات به فیض شهادت نایل آمدند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت امروز روز زیارتی شهدا جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت، راویان دفاع مقدس و اساتید درس دفاع مقدس ساعت ۱۶:٣٠ بعدازظهر در گلزارشهدا بندرعباس گرد هم می‌آیند.

سردار میرزایی با بیان اینکه هدف از این گردهمایی تشکیل میز روایت گری شهداست، گفت: در کنار زیارت و تجدید میثاق با شهدا میز روایت گری درباره روایات هشت سال دفاع مقدس و شهدا دایر خواهد شد.

مدیرکل دفاع مقدس هرمزگان خاطرنشان کرد: از استعداد و ظرفیت این پیشکسوتان ارجمند جهت آشنایی و آموزش جوانان و نوجوان که به زیارت شهدا می‌آیند، بهره خواهیم برد.

وی تصریح کرد: اینکه شهدا و زندگی آنان به دیگران شناسانده شود، حق آنان بوده و نباید از حقوق معنوی شهدا براحتی گذشت.

سردار میرزایی در پایان یادآور شد: این گردهمایی با عنوان میز روایتگری بصورت هفتگی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از ساعت ۱۶:۳۰ تا پیش از شروع نماز مغرب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار