جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

لزوم اهتمام ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ تکریم خانواده شهدا تکلیف است

سردار محمد شرفی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است که باید بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ - 05November 2020

لزوم اهتمام ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ تکریم خانواده شهدا تکلیف استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان بایستی در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است، عنوان کرد: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه‌آفرینی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه‌ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا در بین نسل جوان گفت: در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه این عزیزان نباید لحظه‌ای کوتاهی کنیم، شهدای والامقام با گذشت از رفاه و آسایش خود و سینه سپر کردن در برابر متجاوزان، اجازه تعدی و دست درازی به خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا باید در راس امور قرار بگیرد، تصریح کرد: البته رسیدگی به امور شهدا در ناجا از اولویت هاست.

سردار شرفی ضمن دلجویی از خانواده معزز شهدا و ارج نهادن به صبر و استقامت این عزیزان خاطرنشان کرد: برخود وظیفه می‌دانیم که در شادی و غم کنار شما بزرگواران باشیم و هرگز شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان را فراموش نخواهیم کرد و قدردان ایثار و ازخودگذشتی شهدا هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: همه ما نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم امیدواریم که شهادت نیز نصیب‌مان شود.

امروز سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با خانواده شهید «سیروس کلانتری» دیدار کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار