بازخوانی/ چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ‌کننده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

حل مشکلات کشور با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان

سردار محمدعلی نوری‌نژاد گفت: اگر امروز به فرهنگ دفاع مقدس رجوع و به جوانان اعتماد کنیم، مطمئناً مشکلات برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶ - 06November 2020

حل مشکلات کشور با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌گیری از ظرفیت جوانانسردار سرتیپ «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در امر بازدارندگی، مدیون رزمندگان و تجربیات دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دشمنان با مرور تاریخ و مشاهده مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان، از انجام اقدام نظامی علیه کشورمان هراس دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد: امروز اگر در تمامی زمینه‌ها با همت جهادی عمل کنیم، همچون هشت سال دفاع مقدس پیروز خواهیم بود.

سردار نوری نژاد اضافه کرد: کسانی که وارد عرصه دفاع مقدس شدند، منافع شخصی خودشان را به منافع ملی ترجیح ندادند و منافع ملی برای آن‌ها از همه چیز واجب‌تر بود.

وی گفت: رزمندگان در دفاع مقدس برای انجام کارها از یکدیگر سبقت می‌گرفتند؛ در جبهه‌ها هرکس فرمانده بود، جلوتر از رزمندگان وارد میدان جنگ می‌شد و این فرهنگ دفاع مقدس بود که اگر امروز به آن تأسی شود، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امروز مشکل کشور در حوزه اقتصادی مربوط به رانت‌خواری‌ها است، افزود: برخی از مسئولان، منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند و این موضوع باعث بروز گرفتاری‌ها و مشکلاتی شده است.

سردار نوری نژاد گفت: اگر امروز به فرهنگ دفاع مقدس رجوع و به جوانان و فکر آن‌ها اعتماد کنیم، مطمئناً مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با توجه به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دشمنان مانند مگس، روی زخمِ ناشی از مشکلات و ضعف‌ها می‌نشینند، خاطرنشان کرد: تبلیغات امروز گروه‌های معاند علیه نظام، ناشی از قوت آن‌ها نیست و آن‌ها از ضعف در برخی مدیریت‌ها و فسادها و تخلفات صورت گرفته در کشور، در تبلیغات خود علیه نظام استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار