امام جمعه کنگان:

امید به انتخابات آمریکا و حل مشکلات داخلی ساده لوحی است

حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: امید داشتن به نتیجه انتخابات آمریکا و گره‌زدن حل مشکلات داخلی به این مسئله ساده لوحی است. 
کد خبر: ۴۲۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 06November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: پیروزی اطلاعاتی فرزندان مردم در اطلاعات سپاه و دستگیری حبیب کعبی عامل تروریستی رژه اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای نظامی و مردم شده بود بیانگر اقتدار نظام است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: امید داشتن به نتیجه انتخابات آمریکا و گره‌زدن حل مشکلات داخلی به این مسئله ساده لوحی است. 

محمودی با تحلیلی بر اوضاع پسا انتخابات آمریکا و فضای آشوب، درگیری و جنگ طلبی در این کشور بار دیگر به مواضع جمهوری اسلامی در این راستا اشاره و تاکید کرد: ایران اسلامی پس از انتخابات نیز با نگاه ولی امر مسلمین، استکبارستیزی را ادامه خواهد داد و فصل‌الخطاب نظر ولایی معظم له خواهد بود.

وی به موضوع کمبود برخی کالاها از جمله روغن در کشور از جمله شهر کنگان اشاره و با تاکید بر ضرورت تأمین کالاهای اساسی گفت: دستگاه های نظارتی، اداره صمت، دستگاه قضایی و بسیج با شناسایی محتکرین با آنها برخورد شدید قانونی کنند.

امام جمعه کنگان به درخواست مجدد تعداد زیادی از جوانان در خصوص پیست موتورسواری اشاره و افزود: همانطور که بنده قبلاً هم یادآور شدم راه اندازی پیست موتور سواری قانونی از مطالبات به حق جوانان این شهر است.

محمودی بیان کرد: از دستگاه‌های مربوطه و مسئول در این زمینه تقاضا دارم تا این مسئله را پیگیری و به سرانجام برسانند تا خطری سلامت جوانان علاقه‌مند و مردم را تهدید نکند.

وی خطاب به جوانان و راکبین موتورسیکلت نیز گفت: از جوانان موتورسوار نیز می‌خواهم ضمن رعایت مسائل و موارد قانونی در خصوص رانندگی با موتور سیکلت ، همواره برای حفظ سلامت خود و دیگران پایبند به قوانین باشند.

خطیب جمعه با تشکر از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در کمک به منطقه گفت: انصاف اقتضا می‌کند هر جا کار خوبی انجام شد بیان کرد و این مسئله منافاتی با اصل مطالبه گری مردم از صنعت ندارد.

محمودی افزود: اخیراً شورای راهبردی مبلغ قابل توجهی برای خرید تبلت در اختیار برخی نهادهای امدادی قرار داده تا با پیگیری این دستگاه‌ها جامعه هدف یعنی دانش آموز آموزان مددجو بتوانند برای ادامه تحصیل در شرایط کرونایی از تبلت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها