رئیس باشگاه اسیران فلسطینی:

اوضاع جسمانی الاخرس به شدت وخیم است/ تشدید تلاش‌ها برای آزادی این اسیر فلسطینی

رئیس باشگاه اسیران فلسطینی با اشاره به اوضاع جسمانی ماهر الاخرس که بیش از ۱۰۰ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، از تلاش‌هایی برای آزادی این اسیر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ - 06November 2020

اوضاع جسمانی الاخرس به شدت وخیم است/ تشدید تلاش‌ها برای آزادی این اسیر فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، قدوره فارس رئیس باشگاه اسرای فلسطینی در گفت‌وگو با المیادین به آخرین وضعیت ماهر الاخرس اسیر فلسطینی پرداخت و اظهار داشت: وضعیت جسمانی اسیر الاخرس به شدت خطرناک است و در حال حاضر تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امیدواریم در ارتباط با پرونده او به موفقیت برسد.

قدوره فارس بیان کرد: تلاش‌هایی صورت می‌گیرد و امیدواریم در آینده‌ای بسیار نزدیک به آزادی اسیر الاخرس منجر شود.

فارس همچنین اعلام کرد: تلاش‌هایی که صورت گرفته، به پیشرفت‌هایی رسیده است و تنها دست یابی به یک توافق باقی مانده که سزاوار اسیر الاخرس و آزادی او باشد.

ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری و غیرقانونی خود توسط این رژیم از مدت‌ها پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

در حال حاضر، اعتصاب غذای این اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها از صد روز گذشته است و با این حال، هنوز هم خبری از آزادی وی توسط تل آویو مخابره نشده است. اسیر ماهر الاخرس ۴۹ سال سن دارد و دارای شش فرزند است و همچنان به اعتصاب غذای نامحدود خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار