رئیس شورای اسلامی شهر قم:

نصب یادمان شهدا گامی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است

«عبدالله جلالی» گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم برنامه‌های فرهنگی گوناگونی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه دارند که یکی از این گام‌ها نصب یادمان شهدا در پیاده راه انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ - 08November 2020

نصب یادمان شهدا گامی یرای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «عبدالله جلالی» رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نصب یادمان شهدا در خیابان انقلاب اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که مجموعه مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری به آن می پردازند، پرداختن به مباحث فرهنگی است که در راستای مباحث فرهنگی بحث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا و شناساندن شهدا از مهمترین برنامه‌های جدی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط مکانی و موقعیت‌های خاص این مباحث بیش از پیش مورد توجه است که نصب یادمان شهدا عملیاتی شود، تصریح کرد: در مرحله نخست همزمان با اجرایی شدن پیاده راه خیابان انقلاب یادمان ۱۲ شهید شاخص در استان قم نصب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: یاد آوری خاطره شهدا می‌تواند یادآور فرهنگ از خود گذشتگی و شهادت به جوانان استان قم و زائرینی که به این شهر می‌آیند، باشد.

وی با بیان اینکه در گام نخست معرفی حرفه‌های مهم قم را در خیابان ارم از سوی شهرداری انجام شد، عنوان کرد: این رویداد مورد توجه و اقبال مردم قرار گرفت و با توجه به اینکه خیابان انقلاب نیز به پیاده راه تبدیل شده است می‌تواند نصب این یادمان‌ها توجه رهگذران را در بستر آرامش به دنبال داشته باشد.

جلالی اضافه کرد: امیدواریم نصب یادمان شهدای شاخص در خیابان انقلاب که خاستگاه انقلاب محسوب می‌شود، مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا نظرات بزرگان و هنرمندان را برای هرگونه همکاری نیاز داریم تا بتوانیم در راستای ایجاد چنین فضا‌هایی مورد بهره برداری قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار