مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

تقدیر از گروه سرود دانش‎آموزی «قاسم سلیمانی» در کرمانشاه

«آذر آزادی» از تقدیر گروه سرود دانش‎آموزی «قاسم سلیمانی» امروز در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 07November 2020

تقدیر از گروه سرود دانش‎آموزی «حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه«آذر آزادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز مراسمی امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان در سالن جلسات  اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه برگزار می‌شود و از اعضای گروه سرود دانش‎آموزی «قاسم سلیمانی» تجليل خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان گروه سرود «قاسم سلیمانی» پیش‌تر در مراسم بازگشایی مدارس و با حضور استاندار و سایر مسئولان به اجرای سرود مقاومت پرداختند که مورد توجه حضار و مسئولان قرار گرفت.

آزادی تصریح کرد: حمایت و توجه به سرود‌های دانش آموزی و تلاش در جهت تقویت مضامین اشعار حماسی گام مهمی در جهت نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه یادآور شد: این اداره کل در راستای حمایت از سرود‌های دانش آموزی و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ابتدای سال جاری تا کنون از دو گروه سرود دبیرستان دخترانه شاهد بارانیان و گروه سرود دبیرستان پسرانه شاهد مصطفی خمینی با اهداء لوح و هدیه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها