وصیت‌نامه شهید «حسن امینی»:

در اطاعت از خدا و خدمت به خلق‌الله، خستگی به خود راه ندهید

شهید «حسن امینی» در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت حزب‌الله شما را به خدا سعی کنید به هیچ وجه در اطاعت از خدا و خدمت به خلق‌الله خستگی به خود راه ندهید.
کد خبر: ۴۲۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 07November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «حسن امینی دهخوارقان» در سال 1337 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از آغاز دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام نهایتا در تاریخ 21 تیرماه 1361 در عملیات رمضان در اهواز به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

وصیت‌نامه شهید:

انالله و انا الیه راجعون

مهم این نیست که پیروز شویم بلکه مهم آن است که به تکلیف‌مان عمل کنیم(امام‌خمینی)

این نوشتار در آخرین لحظات شب اقامت در قرارگه و یک شب قبل از حمله تنظیم شده است.

راستی چه تصادف خوبی! مگر به فکرمان خطور می‌کرد که روزی بیاید که شب قدر من را شب قدر که به قول قرآن کیست که بداند که شب قدر چیست؟ شب قدر از هزار شب بهتر است و با شب شهادت امام‌علی(ع) آن علی مظهر اسلام و عنایت و عبادت و ایمان و علی نمونه مصادف باشد؟

چگونه باور کنم که چنین سعادتی نصیب من گنهکار می‌گردد؟ آیا براستی من لیاقت ادای حق مطلب این شب را دارم؟ خدایا! عاجزانه از درگاهت مسئلت دارم که توفیق چنین سعادتی را برایم ارزانی داری! به دستور رهبر و امامم به میدان مبارزه حق و باطل گام نهادم و به امید یکی از حسنیان این راه را می‌روم که در صورت پیروزی زندگی آزاد را یافته‌ام و در صورت شهادت به استقبال بهترین مردن شتافته‌ام که به تعبیری دیگر شهادت حضور در صحنه حق و باطل همیشه تاریخ است.

خدایا! تو را شکر می‌کنم که لذت عبادت خویش را برایم فهماندی و لذت معراج را بر روحم ارزانی داشتی تا از این دنیای مادی درگذرم و آن‌جا جز وجود تو را نبینم.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا با درد آشنا کردی تا درد نیازمندان را لمس کنم و ناخالی‌های وجودم را در آتش بسوزانم زیرا که درد، حقیقت وجود را به انسان فهمانده و باعث می‌شود که ضعف و ذلت خود را درک کند.

درد دل را بیدار و روح را صفا می‌دهد. امام‌علی(ع) را نگاه کن که خدای درد است. فاطمه زهرا را که گویی بندبند وجودش با درد و رنج جوش خورده است و حسین سرور شهیدان که در دریای درد آشنا کرد و زینب کبری که با درد و رنج انس گرفته است و به برکت همین نعمت بزرگ جاودانه تاریخ گشته‌اند. بار خدایا! تو را شکر می‌کنم که مرا با فقر آشنا کردی تا درد گرسنگان و رنج محرومان و نیاز درویشان را بفهمم.

ای امت حزب‌الله شما را به خدا سعی کنید به هیچ وجه در اطاعت از خدا و خدمت به خلق‌الله خستگی به خود راه ندهید! سعی کنید در اولین فرصت جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در واقع کفر علیه حق را به نفع اسلام و مستضعفین در کشور به پایان برسانید و هر چه سریع‌تر خود را از طریق کربلای حسین به ارض مقدس و مسجدالاقصی ین قبله اول مسلمین و این معراج پیغمبر اکرم و زادگاه پیامبرانی چند رسانده و آن را از چنگال غاصبین بدر آورید و یقین بدانید که خشنودی خدا و یادی امام زمان و دعای امت پشت سر شماست.

بدانید که با این پیروزی‌ها و رسیدن به این اهداف زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم ساخته‌اید. امت حزب‌الله! سعی کنید که یک لحظه در به وراثت رساندن مستضعفین غفلت نورزید.

همیشه یار و یاور رهبر انقلاب اسمی‌مان آن حامی مستضعفین جهان و سرکوب‌گر مستکبرین و دشمن شیطان بزرگ و نوچه‌هایش یعنی خمینی عزیز باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها