سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

شکست تلاش رژیم‌های وابسته منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تلاش رژیم‌های منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مذبوحانه، بی‌ثمر و شکست خورده است.
کد خبر: ۴۲۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ - 08November 2020

مظلوم فلسطینسرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در راستای راهبرد حمایت از مظلومان جهان و حق‌طلبی از ملت مظلوم فلسطین همواره در طول ۴۰ سال گذشته حمایت کرده است و قطعاً در انتهای این مسیر پیروزی از آنِ کشورهای حقیقت‌طلب و ظلم‌ستیز است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ملت عرب فلسطین را بی‌خانمان کرده است و قطعاً راه حقی که جمهوری اسلامی در مواجهه با اسرائیل غاصب، پرچمدار آن است، منتهی به پیروزی خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه تلاش رژیم‌های امارات و بحرین را مذبوحانه، بی‌ثمر و شکست خورده عنوان کرد و افزود: این‌گونه رفتارهایی که از رژیم‌های وابسته منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشاهده می‌کنیم، قطعاً به نتیجه‌ای نخواهد رسید و جمهوری اسلامی ایران همچنان پرصلابت از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کند.

سرلشکر ایزدی در ادامه دفاع مقدس را الهام‌بخش نهضت‌های آزادی‌خواهی در منطقه عنوان کرد و افزود: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس، جبهه مقاومت را در برابر دشمنان به پیروزی رساند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها