رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

خانواده شهدا گوهر‌های گران‌بهایی هستند

سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار با خانواده شهید «میلاد خسروی» گفت:خانواده معظم شهدا گوهر‌های گرانبهایی هستند که توانستند فرزندانی با روحیه شهادت طلبی تربیت کنند.
کد خبر: ۴۲۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 07November 2020

خانواده شهدا گوهر‌های گران‌بهایی هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا  در دیدار با خانواده شهید خسروی ضمن ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون جوانانی است که با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا بر عهده داریم. خانواده معظم شهدا گوهر‌های گرانبهای هستند که توانستند فرزندانی با روحیه شهادت طلبی تربیت کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: هر چه داریم از برکت خون شهدا است و خانواده شهیدان، ولی نعمت ما هستند. عزت و اقتدار کنونی کشور نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و خانواده آن‌ها است و ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا برای ما روشنگر راه انقلاب است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ انقلاب، عزت و اقتدار کشور راه شهدا را ادامه دهیم.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه خون شهدا تضمین کننده استقلال ملت، سربلندی اسلام و تداوم امنیت در جامعه است خاطرنشان کرد: خوشا به حال شهدا و گوارا باد بر آن‌ها این نعمت بزرگ الهی که با شهادت به اجرشان رسیدند.

شهید والا مقام ستوانسوم «میلاد خسروی» جمعی کلانتری ۱۲۴ شهرک قدس تهران بزرگ در اردیبهشت ماه سال جاری در عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه این دیدار‌ها رئیس پلیس پیشگیری ناجا علاوه بر دیدار با خانواده شهید با تعدادی از خانواده‌های جانبازان، پیشکسوتان و متوفیان ناجا دیدار و با اهداء لوح از آنان تقدیرکرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار