در پیام سپاه کربلای مازندران به مناسبت شهادت سردار «صحرایی» آمده است؛

سردار «صحرایی» سابقه چشمگیری در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشت

سپاه کربلای مازندران با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار اسلام «رمضانعلی صحرایی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 07November 2020

سردار صحرایی سابقه چشمگیری در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار اسلام «رمضانعلی صحرایی» یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس را به خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار «رمضانعلی صحرایی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی، دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهداء پیوست.

سابقه مبارزاتی ایشان در دوران ستمشاهی و پس از آن در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، در مقابله با ضدانقلاب در کردستان و همچنین با شروع جنگ تحمیلی و از همان ابتداء در قامت یک رزمنده و فرمانده دفاع مقدس در عملیات‌هایی همچون فتح المبین، بیت‌المقدس، محرم، والفجر مقدماتی، والفجر ۴، والفجر ۶، بدر، قدس ۱ و قدس ۲ و... چشمگیر بود و تا پایان دفاع مقدس هم در جبهه دفاع از اسلام و انقلاب ماند. آخرین سنگری که این فرمانده شهید در آن خدمت کرد، فرماندهی توپخانه لشکر ۲۵ کربلا بود.

سردار صحرایی، جانباز ۷۰ درصدی که ترکش‌های زیادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار در بدن داشت، بخاطر جراحت و عوارض شیمیایی بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت، تا اینکه سحرگاه امروز، این یادگار دوران ایثار و شهادت، به قافله شهدا پیوست و آسمانی شد.

سپاه کربلا مازندران شهادت این یادگار دفاع مقدس دیار علویان را به خانواده گرامی و مردم شهیدپرور مازندران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها