واکنش اسرای زن فلسطینی به تشدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

اسرای زن فلسطینی در واکنش به شرایط وخیم معیشتی و بهداشتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اقدام به تشدید اقدامات اعتراضی خود کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 07November 2020

واکنش اسرای زن فلسطینی به تشدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، اسرای زن فلسطینی در یکی از زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی، اقدامات خود را در اعتراض به شرایط وخیم معیشتی و بهداشتی زندان‌ها تشدید کرده‌اند.

هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی شب گذشته اعلام کرد که ۳۷ اسیر زن فلسطینی در اعتراض به طولانی‌شدن مدت بازداشت آن‌ها دادخواست‌هایی را ارائه داده بودند؛ اما مقامات رژیم صهیونیستی در رسیدگی به آن‌ها تعلل می‌کنند.

از جمله خواسته‌های این اسرای فلسطینی برداشتن دوربین‌های مداربسته از محل استراحت آنان و اجازه برقراری تماس تلفنی با خانواده‌هایشان بود.

این اسرای زن فلسطینی خواستار یافتن راه‌حلی برای رسیدگی به شرایط بازداشت‌شدگان در زندان‌های رژیم صهیونیستی که در شرایط بسیار نامناسب و غیرانسانی به‌سر می‌برند و نیز ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده این زندان به‌ویژه حیاط و کف آن با مصالح مناسب شدند.

آن‌ها همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت اسرای بیمار که یکی از آن‌ها از شدت سوختگی بالا رنج می‌برد و نیاز به چندین عمل جراحی دارد و نیز اسیر دیگری که ۵ گلوله به پای او اصابت کرده و برای برداشتن پلاتین از پای خود نیاز به عمل جراحی تخصصی دارد و سایر اسرای زنی شدند که به‌دلیل گرسنگی زیاد از بیماری‌های معده رنج می‌برند.

هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که شب گذشته اسرای زن فلسطینی با برگرداندن وعده شام خود مرحله تشدید اقدامات اعتراضی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در زندان‌ها را آغاز کرده‌اند.

اسرای زن فلسطینی از لحظه بازداشت توسط نظامیان رژیم اشغالگر مورد ضرب و شتم و توهین قرار می‌گیرند. پس از آن نیز آزار و اذیت این اسرا به محض رسیدن به مراکز بازجویی افزایش می‌یابد.

در این میان بازجویان رژیم صهیونیستی از انواع روش‌های شکنجه روانی و جسمی مانند ضرب و شتم و بی‌خوابی و ارعاب بدون توجه به جنسیت این اسرا و نیاز‌های ویژه آن‌ها استفاده می‌کنند.

در حال حاضر اسرای زن فلسطینی در زندان دامون که در دوره استعمار انگلیس به‌عنوان انبار دخانیات استفاده می‌شد، بازداشت هستند. این زندان از سال ۱۹۴۸ که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار گرفت برای مدت کوتاهی تعطیل شد و در سال ۲۰۰۱ مجدداً شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها