سردار کوهکن درگذشت جانباز «حسن پوراسماعیل» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت جانباز «حسن پوراسماعیل» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ - 08November 2020

تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی درگذشت جانباز «پوراسماعیل»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت جانباز «حسن پور اسماعیل» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا» سوره مبارکه احزاب، آیه ۲۳

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

با تاسف و اندوه با خبر شدم جانباز حاج «حسن پور اسماعیل» به یاران شهیدش پیوست.

حقیقتأ خبر بسیار دردناك و غم انگیزی بود که امروز در کمال ناباوری، همه دوستان ایشان را شوکه کرد. هر چند باور این مصیبت و پر کشیدن این رزمنده و جانباز دفاع مقدس و آزاده عزیز سخت و اندوهناك است اما چاره ای جز تسلیم در برابر مشیت الهی نیست.

دکتر پوراسماعیل، انقلابی، بسیجی، رزمنده، جانباز، آزاده و مدیری بود که پیوسته تلاش داشت در خدمت اسلام و انقلاب و مردم باشد و بحق می توانیم بگوییم کارنامه پرافتخاری از خود برجای گذاشت. در آغاز انقلاب همراهی با آیت الله شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی و پس از آن عضویت در بسیج و با شروع دفاع مقدس حضور طولانی در آن و سپس طی دوران اسارت در چنگال بعثی ها از اهم افتخارات ایشان است.

عروج ملکوتی آن برادر عزیز را به خانواده گرامی، بستگان محترم، همکاران و همرزمان و دوستان و آشنایان تسلیت عرض میکنم. خدایش غریق رحمت فرماید و به اعضای محترم خانواده و همه داغداران اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید. از خدای متعال می خواهیم که ایشان را میهمان سفره امام حسین علیه السلام و رسول اکرم صلی الله عليه و آله و یاران شهیدش قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها