دیدار معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی+ تصاویر

سردار یوسفعلی‌زاده در دیدار با سرهنگ حقدادیان بر استفاده از ظرفیت بسیج در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 08November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا حقدادیان» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار سرتپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت افزایش تعأملات بین اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و سپاه امام رضا (ع) در حوزه روابط عمومی و گرامیداشت مناسبت‌ها، استفاده از ظرفیت بسیج را در غنی‌بخشی به خبرگزاری دفاع مقدس استان ضروری دانست.

سرهنگ حقدادیان نیز در این دیدار آمادگی روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) را در همکاری با اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای نشر ارزش‌­های دفاع مقدس اعلام کرد.

همچنین در ادامه این دیدار سرهنگ حقدادیان به همراه محسن شبانی مدیر روابط عمومی و ارتباطات سپاه امام رضا (ع) و مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری بسیج در استان با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس با «علیرضا دهقان» مسئول دفتر نمایندگی این خبرگزاری دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص راه‌‌های استفاده خبرگزاری دفاع مقدس از ظرفیت بسیج استان در حوزه خبر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار