مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

لزوم ابتکار و نوآوری و دوری از کلیشه در حوزه هنر دفاع مقدس

«مریم آذرشب» با تاکید بر اینکه در حوزه هنر دفاع مقدس باید از کلیشه بیرون بیاییم و به سمت ابتکار و نوآوری حرکت کنیم، گفت: باید با نگاه متفاوت به نقش زنان در خط مقدم جبهه بیشتر توجه شود.
کد خبر: ۴۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 08November 2020

لزوم ابتکار و نوآوری و دوری از کلیشه در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «مریم آذرشب» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در نشست با مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس و مدیر انجمن سینمای جوان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: داستان های دفاع مقدس یک نوستالژی به شمار می روند.

وی به شکاف پیش آمده بین نسل هایی که جنگ را ندیده اند اشاره کرد و گفت: در بحث آشنایی فرزندانمان با دوران دفاع مقدس باید نگران باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه ماهیت جنگ قبیح است، خاطرنشان کرد: برای هویت سازی دفاع مقدس کارهای شایان ذکری صورت نگرفته است.

آذرشب با تاکید بر اینکه باید به گونه ای برای نسل های آینده کار فرهنگی صورت گیرد که باعث افتخار برای تمام نسل ها باشد، افزود: تولیدات دفاع مقدسی باید به سمت و سویی برود که ارتباط بین نسل های امروز برقرار شود.

وی با بیان اینکه باید به گونه ای کار شود که گذشته را به حال پیوند داد، گفت: باید نگاهمان اینگونه باشد که نسلی از این جامعه را با هویت تاریخی مملکت آشنا کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه در حوزه دفاع مقدس باید از کلیشه بیرون بیاییم و به سمت ابتکار و نوآوری حرکت کنیم، تصریح کرد: باید با نگاه متفاوت به نقش زنان در خط مقدم جبهه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها