با صدور پیامی؛

وزیر اقتصاد شهادت سردار «صحرایی» را تسلیت گفت

«فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار «رمضانعلی صحرایی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 08November 2020

وزیر اقتصاد شهادت سردار «صحرایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار «رمضانعلی صحرایی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده محترم سردار شهید والامقام «رمضانعلی صحرایی»

سلام علیکم

عروج ملکوتی  سردار «رمضانعلی صحرایی»، از مبارزین انقلاب و فرمانده فداکار، مخلص و جان‌برکف گردان امام محمد باقر (ع) و تیپ دوم لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب شده است.

آن مجاهد نستوه عمر گرانبهای خویش را در دفاع و پاسداری از حریم انقلاب و ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل سپری نموده و با وجود هفتاد درصد جانبازی، در راه خدمت به کشور از هیچ تلاشی فروگذار ننموده است.

اینجانب که افتخار سربازی نزد این شهید عزیز را در دوران دفاع مقدس داشته ام، برخود فرض می‌دانم، عروج ملکوتی آن ارجمند را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان  مازندران و شهرستان بهشهر و بویژه خانواده معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند این اسوه شجاعت، مروت و دیانت، علو درجات و برای بازماندگان و همرزمان ایشان نیز صبری جمیل و تسلای خاطر مسئلت نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار