فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری یکی از عاملان شهادت مأمور ناجا در زابل

سردار طاهری از دستگیری یکی از عاملان شهادت مأمور ناجا در شمال استان سیستان و بلوچستان پس از ۱۰ سال فرار خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 08November 2020

دستگیری یکی ازعاملان شهادت مامور ناجا در زابلبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در سال ۱۳۸۹ و در پی درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر با مأموران انتظامی در یکی از مناطق شهرستان «هیرمند» که منجر به شهادت یکی از کارکنان خدمتگزار نیروی انتظامی ستوان‌یکم «علی گرگ» شد، دستگیری عاملان این جنایت به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان زابل قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با تلاش شبانه‌روزی خود عامل اصلی این جنایت را شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به جنایت از کشور گریخته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان زابل به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان زابل سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی، محل اختفای متهم را در یکی از مناطق شهرستان هیرمند شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی، او را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار و سوداگران مرگ می‌ایستد و در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر از جان خویش نیز دریغ نمی‌کند و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک همرزمانش که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرز‌های میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار