سرپرست حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بوشهر خبر داد؛

رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس و مبارزه با استعمار در بوشهر

سرهنگ «سعید بنیادی» گفت: از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس و مبارزه با استعمار فردا در بوشهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 08November 2020

رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس و مبارزه با استعمار در بوشهرسرهنگ «سعید بنیادی» سرپرست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر در  گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان اشاره کرد و اظهار داشت: 113 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در سال گذشته نگارش شده است.

وی با بیان اینکه 73 عنوان از این کتاب‌ها مورد تأیید طرح امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفته است، گفت: 10 عنوان کتاب از این طرح تاکنون به چاپ رسیده است.

سرپرست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر از تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم فردا دوشنبه 19 آبان ساعت 10 صبح در نمازخانه سپاه امام صادق (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بنیادی با بیان اینکه در این آیین از 10 عنوان کتاب در حوز دفاع مقدس و مبارزه با استعمار با حضور نویسندگان رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: «وصایای ماندگار، چهارمردان و انگلیس، انتخاب سرخ، لذت انس، نیمکت های آسمانی، درس شیدایی، طلایه داران صبح، قلم های بهشتی، قرآن و حدیث و چاپ دوم مینی بوس سرخ» کتاب های هستند که فردا رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار