مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج پیشرفت فیزیکی خوبی دارد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و فاز نخست آن در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 08November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج امروز در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به آغاز پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج در تابستان امسال، اظهار داشت: این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و فاز نخست آن در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

وی افزود: محوطه‌سازی، تامین آب پایدار، تامین روشنایی، ساماندهی جاده دسترسی، نصب پرچم و احداث حسینیه از مهم‌ترین اقداماتی است که با همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان آب و برق، شهرداری یاسوج، اداره‌کل میراث فرهنگی و بسیج سازندگی اجرا شده و یا در حال اجرا است.

در این نشست، پس از تشریح نیازهای کنونی پروژه توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد به تماسب سرجمع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مدعو، مقادیری به صورت درصدی کسر و بعد از اصلاحیه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار