نهمین جایزه ادبی «یوسف» در کردستان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان گفت: نهمین جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه) به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 09November 2020

«معین پرویزی» مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف»، اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر اثر باید به قالب WORD از یک تا هفت صفحه A۴ ارائه شود، افزود: داستان‌های ارسالی قبلا در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.

پرویزی با بیان اینکه، این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، افزود: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده کردستانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.

این مسئول ادامه داد: توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها از جمله ویژگی‌های آثار ارسالی است.

وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را در سطح استان کردستان آذرماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم از ۱۲ اثر برگزیده تقدیر خواهد شد و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهر به آدرس: سنندج، خیابان ناصر خسرو، جنب اتوبوسرانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، دبیرخانه نهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف و یا به آدرس الکترونیکیmoeinparvizi@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار