فرمانده سپاه زیرکوه خبر داد؛

لبیک سپاه «زیرکوه» به فرمایش رهبری/ مرحله چهارم گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» اجرا شد

فرمانده سپاه زیرکوه با تأکید بر اینکه رزمایش «کمک مؤمنانه» در راستای لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت در این شهرستان آغاز شد، گفت: در گام دوم طرح کمک‌های مؤمنانه مردم و خیرین این شهرستان بالغ بر سه میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۴۲۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 09November 2020

لبیک سپاه «زیرکوه» به فرمایش رهبری/ مرحله چهارم گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» اجرا شد«محسن کاری» فرمانده سپاه زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش گسترده همدلی و «کمک مؤمنانه» به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، این رزمایش در شهرستان زیرکوه هم آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه رزمایش «کمک مؤمنانه» در راستای لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت آغاز شد، بیان داشت: مهم‌ترین هدف از اجرای این رزمایش یاری‌رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی در دوران کرونا است.

فرمانده سپاه زیرکوه با اعلام اینکه تاکنون شش مرحله از رزمایش در این شهرستان اجرایی شده، تبیین کرد: در گام اول رزمایش (اول ماه رمضان، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شب‌های قدر و عید فطر) یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع‌آوری شد.

کاری مطرح کرد: گام دوم نهضت «کمک مؤمنانه» هم شامل سه مرحله بود که مرحله نخست آن در دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر )، دهه اول محرم و در دهه آخر ماه صفر برگزار شد.

وی مطرح کرد: طی گام دوم این رزمایش بیش از دو هزار بسته معیشتی، بیش از ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر، بیش از یک و نیم تن گوشت، بیش از 25 هزار پرس غذای گرم و بیش از 60 فقره وام قرض‌الحسنه (2 تا 5 میلیون تومانی) بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه زیرکوه با یادآوری اینکه گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» شامل سه مرحله بود، اضافه کرد: در گام دوم طرح کمک‌های مؤمنانه مردم و خیرین این شهرستان بالغ بر سه میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان کمک کردند.

کاری با تأکید بر اینکه به همت مردم و خیرین منطقه علاوه بر اجرای سه مرحله، مرحله دیگری از رزمایش هم در 17 ربیع‌الاول در این شهرستان اجرا شد، افزود: در مرحله چهارم رزمایش سه هزار و 100 بسته معیشتی، ۲۰۰ بسته تحصیلی، هشت هزار پرس غذای گرم، ۵۰۰ کیلوگرم گوشت و ۷۳ فقره وام قرض‌الحسنه بین نیازمندان توزیع شد.

وی ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مرحله چهارم «کمک مؤمنانه» را یک میلیارد و 274 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: پنج هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کمک‌های مؤمنانه در مرحله چهارم این رزمایش بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار