استاندار خراسان جنوبی:

سپاه پاسدارن از سرمایه‌های خاص انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان جنوبی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ظرفیتی مهم در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی جدای از ساختارهای تشکیلاتی و سازمانی، سرمایه‌های خاصی همچون نهادهای انقلابی دارد که منحصر به‌ فرد هستند.
کد خبر: ۴۲۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 09November 2020

سپاه پاسدارن از سرمایه‌های خاص انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی در نشست با سردار «علی قاسمی»  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و هیات همراه، با تأکید بر اینکه سلامت مردم یک ارزش است، اظهار داشت: باید برای برگرداندن سلامت مردم و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم.

وی رسیدگی به معیشت مردم را از برنامه‌های اولویت‌دار در شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: بنده به مدیریت بومی و محلی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اگر قرار است اتفاق خاصی در این زمینه در استان رخ بدهد باید در سایه این مدیریت باشد.

استاندار خراسان جنوبی تبیین کرد: برای رفع مشکلات استان، استفاده از قابلیت‌های موجود و نحوه به‌کارگیری ظرفیت‌ها باید در داخل مجموعه تصمیم‌گیری کنیم و همه با هم در راستای توسعه خراسان جنوبی با مشارکت و همدلی گام برداریم.

ملانوری گفت: این فرهنگ اجتماعی باید شکل بگیرد که همچون دوران دفاع مقدس، بحران‌های سیل و زلزله و رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه که شاهد حضور و همراهی پررنگ همه اقشار هستیم، در استفاده از ظرفیت‌های استان نیز این همراهی و همدلی اتفاق بیفتد.

وی افزود: خدمت به مردمی که همه سرمایه زندگی خود را در راه شکل‌گیری نظام هزینه کرده‌اند، بزرگترین توفیق است و همه ما باید قدر این فرصتی را که خداوند به ما برای خدمتگزاری به مردم عطا کرده، بدانیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آیه شریفه « إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ » گفت: بخشی از تغییر و تحولات به عهده دولت و بخشی نیز به دست خود مردم است.

ملانوری تصریح کرد: سپاه پاسداران با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد و مجموعه نیروهای بسیجی در اختیار، بسیار خوب می‌تواند در این زمینه کمک کند.

وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ظرفیتی مهم در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی جدای از ساختارهای تشکیلاتی و سازمانی، سرمایه‌های خاصی همچون نهادهای انقلابی دارد که منحصر به‌ فرد هستند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: سپاه از جمله نهادهایی است که بدو انقلاب شکل گرفته و تا الان هم در راستای دفاع از ارزش‌ها به خوبی اقدام کرده است لذا در شرایط فعلی هم انتظار می‌رود نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد و به منظور انتفاع مردم به کمک دولت‌ها بیاید.

ملانوری اظهار داشت: از سپاه پاسداران جز اینکه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، آبادانی شهرها و روستاها و محرومیت‌زدایی حضوری فعال داشته باشد، انتظار دیگری نمی‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار