فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

روسای جمهور آمریکا در استراتژی دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند

سردار علی رزمجو با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است که رؤسای جمهور آمریکا با هم تفاوتی ندارند گفت: آنها در استراتژی دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 09November 2020

ریاست جمهورهای آمریکا در استراتژی دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر همراه با رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: ترامپ تهدیدها و تحریم‌های فراوانی را علیه انقلاب اسلامی اجرا کرد.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است که رؤسای جمهور آمریکا با هم تفاوتی ندارند گفت: آنها در استراتژی  دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به نقش استان بوشهر در مبارزه با استکبار و استعمار جهانی گفت: این استان در هشت سال دفاع مقدس در حوزه زمینی، هوایی و دریایی حضور فعالی داشته است.

رزمجو تألیف کتاب را بخشی از آثار ماندگار دانست و افزود: استان بوشهر دارای سوژه‌های متعددی برای نویسندگی و تألیف کتاب است که بخشی از آن در قالب کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه حماسه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است خاطرنشان کرد: کتاب‌های دفاع مقدس برای حال حاضر و برای آینده ماندگار است.

وی تصریح کرد: نویسندگان استان بوشهر باید کتاب‌هایی با موضوع «دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر»، «اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا»، «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در سیل شهرستان باوی استان خوزستان» و «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در زلزله کرمانشاه» بنویسند تا این اقدامات مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار