برگزاری جلسه یادمان شهدای گمنام «نصیرآباد » باغستان+ تصاویر

جلسه ای با حضور رئیس اداره حفظ آثار دفاع‌مقدس جنوب غرب استان تهران به همراه شهردار و امام جمعه باغستان در خصوص یادمان شهدای گمنام «نصیر آباد باغستان» برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 09November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه ای با حضور «جعفر نائب صدری» رئیس اداره حفظ آثار دفاع‌مقدس جنوب غرب استان تهران به همراه «عباس قلندری» مدیرمهندسی و یادمان‌های اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان‌ تهران، «حسن رنجبر» شهردارباغستان، «بنی احمدی» امام جمعه باغستان در خصوص یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

در این جلسه نائب صدری ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین شهر و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس در خصوص وضعیت یادمان گزارشی به اعضا ارائه کرد.

در ادامه بنی احمدی امام جمعه باغستان اظهار داشت: برای این که از این مکان مطهر استفاده بهینه بشود پیشنهاد میکنم یادمانی ساخته نشود بلکه در این فضا مجموعه فزهنگی اخداث شود که نیروهای بسیجی و انقلابی در آن کارهای فرهنگی و اجتماعی را پوشش دهند.

در پایان این جلسه مقرر شد برای اعضای جدیداین یادمان، اداره کل خفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهران احکام صادر کند و همچنین معاون عمرانی شهرداری نسبت به ارائه طرح اولیه برای بازسازی پیرامون قبور شهدای گمنام که شامل فضای سبز، مسیر دسترسی و... اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها