استاندار خراسان جنوبی:

«امنیت» اساسی‌ترین نیاز جامعه است/ حفظ سلامت مردم اولویت نخست

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت جایگاه ویژه‌ای دارد و از اساسی‌ترین نیازها به شمار می‌رود، گفت: امنیت موجود در این استان مرزی حاصل تلاش همه فعالان حوزه نظامی و انتظامی و اعضای شورای تأمین استان خراسان جنوبی است.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ - 10November 2020

«امنیت» اساسی‌ترین نیاز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری شمسی» استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: در اعتقادات ما و در فرمایشات ائمه اطهار (ع)، امنیت جایگاه ویژه‌ای دارد و از اساسی‌ترین نیازها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ضریب امنیت بالای استان، تأکید کرد: این امنیت، حاصل تلاش همه فعالان حوزه نظامی و انتظامی و همچنین اعضای شورای تأمین استان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حدیث شریف « نِعمَتانِ مَجهولَتان، اَلصّحّة وَ الأمان» تصریح کرد: در شرایط خاص امروز دنیا و کشور، این دو موضوع در کنار هم اهمیت به‌سزایی پیدا کرده‌اند.

ملانوری با بیان اینکه در شرایط فعلی، اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است، متذکر شد: تحقق اقدامات و برنامه‌هایی که در راستای کاهش ابتلای مردم به کرونا پیش‌بینی می‌کنیم در گرو وجود امنیت روانی در جامعه است.

وی عنوان کرد: اگر قرار است کشاورزی استان توسعه پیدا کند و در قالب ساختارها و اقداماتی خاص، بهره‌وری بالاتری را شاهد باشیم، جز در سایه امنیت مقدور نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به حضور در استان، رونق تولید و تحقق شعار سال نیز به امنیت نیاز داریم.

این مسئول ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد امنیت در سطح استان، متذکر شد: باید وقت و انرژی و تجارب خود را بر روی برنامه‌های توسعه‌ای بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها