در بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

نیروهای انقلابی شیوه مسوولیت‌پذیری شهید طهرانی مقدم را الگو قرار دهند

بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای نیرو‌های انقلابی و دانشمندان کشور را به الگوگیری از سبک زندگی و مسئولیت‌پذیری شهید «حسن طهرانی‌مقدم» به عنوان تراز الگویی برای سبک زندگی اسلامی و شیوه مسئولیت‌پذیری و خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراخواند.
کد خبر: ۴۲۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 10November 2020

نیروهای انقلابی شیوه مسوولیت پذیری شهید طهرانی مقدم را الگو قرار دهندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آستانه سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم بیانیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند» (آل عمران، ۱۶۹)

اگر انسان در بند بندگی حضرت حق تعال قرار بگیرد و چیزی جز رضای محبوبش را نخواهد، آنگاه خدای متعال او را با هدف والایی، چون خودش آشنا می‌سازد، طوری که دیگر شب و روز نمی‌شناسد، و بی قرار و بی‌تاب، و خستگی ناپذیر برای محبوبش تلاش می‌کند، چه گوهری بالاتر از جان، و چه ارزشی بالاتر از شهادت، و چه الگویی بهتر از سیدالشهدا (ع)، که انسان را با این طریق ارزش‌مند بندگی و مقام والای عرفانی آشنا می‌سازد.

شهید حسن طهرانی مقدم؛ این بنده مخلص درگاه حق، دانشمند برجسته، و فرمانده شجاع و مقتدر، و مجاهد خستگی ناپذیر و سرباز ولایتمدار، که تمام آثار یک بنده مومن و مخلص پروردگار در او نمایان است. همان که به واسطه بندگی خدای متعال و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و ولایت پذیری، به مرتبه والای بندگی، یعنی شهادت دست یافت.

شایسته است نیرو‌های انقلابی و دانشمندان عزیز این سرزمین، سبک زندگی و مسئولیتی این شهید والامقام را مطالعه و به عنوان تراز الگویی برای سبک زندگی اسلامی و شیوه مسئولیت‌پذیری و خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند.

عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت، سالروز شهادت پدر موشکی ایران، شهید والامقام حسن طهرانی مقدم و جمعی از همکاران گرانقدرش، خاطرنشان می‌کند؛ ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همواره پایدارتر، و با انگیزه‌تر از سابق، پایبند ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و پاسدار مقام پاک شهیدان این سرزمین است، و در راه حفظ عزت و آرمان خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و همواره در مبارزه با استکبار و ظلم جهانی و نابودی کامل اسرائیل غاصب هر روز مقاوم‌تر از سابق در صحنه خواهد بود.

سایه پرمهر، پدر مهربان امت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، تا ظهور حضرت، ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف مستدام باد.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار