آیت‌الله علم‌الهدی:

اجرای طرح شهید سلیمانی یک تکلیف در حوزه ولایتمداری است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از مجریان طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای این طرح از آزمون‌های قابل توجه و یک تلکیف در حوزه ولایتمداری است.
کد خبر: ۴۲۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ - 10November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم آغاز طرح تکمیلی مبارزه با کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مسجد امام رضا (ع) مشهد به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از مجریان این طرح اظهار داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی از آزمون‌های قابل توجه و یک تلکیف در حوزه ولایتمداری است.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر مجموعه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را تمامی مسئولان این گونه پیگیری کنند تمام مشکلات کشور قابل حل است منتهی امروز ایراد کار در زوایه پیدا کردن با فرامین ایشان در عرصه عمل است.

امام جمعه مشهد در پایان سخنان خود با تاکید بر تضرع و مناجات با پروردگار در ایام شیوع ویروس کرونا یادآور شد: بر اساس روایات، خداوند هنگامی دعایی را اجابت می‌کند که انسان اقدام و حرکتی را در کنار دعایی که می‌کند، داشته باشد؛ لذا ما باید در دعای خود اخلاص داشته باشیم، چراکه اقداماتی نظیر طرح شهید سلیمانی یک جهاد فی سبیل‌الله محسوب می‌شوند.

سپاه و بسیج پشتوانه انقلاب

سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در سخنانی ابراز داشت: وضعیت استان خراسان رضوی به هیچ وجه رضایت بخش نیست و استان در همه موارد پزشکی مرتبط با ویروس کرونا روند افزایشی داشته است. در شهر مشهد خوشبختانه هنوز با بحران کمبود تخت مواجه نشده‌ایم اما اگر اقدامات لازم به درستی صورت نگیرد، امکان وقوع چنین اتفاقی وجود دارد.

بحرینی در پایان ضمن قدردانی از زحمات سپاه و بسیج یادآور شد: طی 40 سال گذشته هرگاه کشور با بحرانی مواجه شد امید و دلگرمی مردم به حضور سپاه و بسیج بود، امروز هم، همین طور است. جمع حاضر یک جمع ولائی است و بر همین اساس باید رفتار رهبر معظم انقلاب، در مواجهه با ویروس کرونا، برای همه ما نه تنها یک الگوی رفتاری بلکه یک تلکیف شرعی و فریضه باشد.

در پایان این مراسم هم، فرماندهان سپاه شهرستان‌های تربت حیدریه و نیشابور به ارائه گزارش عملکرد خود در بحث مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها