نماینده ولی فقیه در استان قم:

قاتلان «سردار سلیمانی» امروز به خاک مذلت افتاده‌اند/ خداوند به برکت شهدا به ما عزت داده است

آیت الله سید محمد سعیدی گفت: شاهد هستیم کسانی مثل ترامپ و سردمداران امریکا که با فرهنگ شهادت و مسیر شهدا مبارزه کردند و سردار سلیمانی و ابومهدی را به شهادت رساندند، امروز به خواری و ذلت افتادند.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 10November 2020

آن‌هایی که با راه شهدا مبارزه کردند امروز به ذلت و خواری افتادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در آیین کاشت نهال به یاد ۶۰۹۰ شهید استان قم با گرامیداشت سالروز ورود کریمه اهل بیت (س) به قم اظهار داشت: این بانوی بزرگوار با حضور و اجلال خود بر گسترش ابعاد معنوی و جغرافیایی قم افزودند و منبع خیر و برکتی برای جهان اسلام شدند.

وی قم را کانون ترویج مکتب و معارف اهل بیت (ع) برشمرد و ادامه داد: ثمره تعظیم شعائر دین و دفاع راستین از آموزه‌های قرآن و عترت در این دیار، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود و همانگونه که حضرت فاطمه معصومه (س) برای ورود به قم رنج‌های زیادی را متحمل شدند تا قم خاستگاه معارف دین و ترویج مکتب اهل بیت باشد، حضرت امام (ره) هم که ثمره قم و این شجره طیبه هستند، قیام کردند و شهدا نیز به ایشان لبیک گفتند و این نهضت به ثمر نشست.

سعیدی تصریح کرد: در سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم که روز قم نامیده شده است، بوستان یادمان شهدای استان افتتاح می‌شود و انتظار این است که هر سال کار‌های جدید و ارزنده‌ای برای قم که همه در آن میهمان کریمه اهل بیت (س) هستند، انجام شود.

وی افزود: اگر ما در حریم اهل بیت (س) بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اعتلای فرهنگ اهل بیت (ع) گام برداریم، آنوقت «قمی» خواهیم بود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه داد: همه کسانی که در قم خدمت می‌کنند، خادم حرم هستند و در روز جزا نیز از شفاعت آن حضرت بهره‌مند خواهند شد به شرط آنکه سیره و یاد شهدا را فراموش نکنیم.

وی عنوان کرد: شهدا پرواز کردند تا ما را هم به صعود برسانند و اگر در روی زمین خدمتی را انجام می‌دهیم باید همواره نگاهمان به آسمان باشد و دستمان را به سوی هر کسی دراز نکنیم.

سعیدی تاکید کرد: افرادی مثل رییس جمهور آمریکا که سردار سلیمانی و ابومهدی و همراهانشان را به شهادت رساندند و همه کسانی که با راه و آرمان شهدا مبارزه می‌کنند، امروز به خاک مذلت افتادند.

وی افزود: برای شهدا و فرهنگ شهادت ارزش قائل شوید، زیرا خداوند به برکت شهدا به ما عزت داده است و ان شاءالله تحت رهبری رهبر معظم انقلاب، زمینه ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها