معاون سلامت سپاه:

مشکلی برای بستری بیماران کرونایی نداریم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به بستری ۵۰۰ - ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سپاه، گفت: مشکلی برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه در کشور نداریم و با آغوش باز در خدمت مردم فهیم و عزیز کشورمان بوده و هستیم.
کد خبر: ۴۲۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 11November 2020

مشکلی برای بستری بیماران کرونایی نداریمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار احمد عبدالهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت‌وگویی، با اشاره به خدمات سپاه به بیماران کرونایی در سطح کشور، اظهار داشت: بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته در خدمت بیماران کرونایی قرار دارد و ۵۰۰ - ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سپاه در کشور بستری هستند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیةالله تهران بستری هستند و سایر بیمارستانه‌های ما هم به همین شکل خدمات رسانی به بیماران را انجام می‌دهند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تأکید کرد: مشکلی برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور نداریم و با آغوش باز در خدمت مردم فهیم و عزیز کشورمان بوده و هستیم.

عبدالهی تأکید کرد: طبق دستور فرمانده معظم کل قوا همه امکانات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم، این اقدامات توسط سپاه در حال انجام است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: بعضی از بیمارستان‌های ما مأموریتی هستند، بخشی را به اجرای مأموریت‌ها در مناطق عملیاتی قرارداده ایم، کمبود‌های موجود را هم بلافاصله جایگزین کردیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار