هم اندیشی مسئولان سپاه و رسانه ملی برای برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: وظیفه رسانه ملی در شناساندن چهره واقعی و شخصیت اثرگذار مانند میرزا کوچک جنگلی بسیار حساس است.
کد خبر: ۴۲۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ - 11November 2020

هم اندیشی مسئولان سپاه و رسانه ملی برای برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت الاسلام «احسان الله محمدی» نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ظهر امروز چهارشنبه (21 آبان) در نشست هم اندیشی مسئولان سپاه قدس گیلان و صدا و سیمای مرکز گیلان به ویژگی های شخصیتی روحانی شهید «میرزا کوچک جنگلی» اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه رسانه ملی در شناساندن چهره واقعی و شخصیت اثرگذار مانند میرزا کوچک جنگلی بسیار حساس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: وجود سلایق مختلف در مخاطبان کار را برای رسانه ملی دشوار و در عین حال حساس کرده است.

وی به هجمه رسانه های معاند علیه نهادهای انقلابی اشاره کرد و افزود: صدا و سیما همواره در مقابله با این هجمه ها خوش درخشیده است.

حجت الاسلام محمدی در پایان برگزاری یادواره شهدا به صورت تلویزیونی در دوران شیوع بیماری کرونا را قابل تقدیر دانست.

سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان نیز به نقش آفرینی خوب رسانه ملی در امر آموزش در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز گیلان باید همواره در امر آموزش اضطراری، آمادگی لازم را داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به جنگ رسانه ای علیه کشورمان اشاره و تاکید کرد: در شرایط کنونی پشتیبانی از صدا و سیما ضروری است.

وی در خصوص برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان می تواند ایده‌ها و نظرات نو و جذاب برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره را جمع آوری و در نشست های هماهنگی ارائه کند.

«محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان هم با بیان اینکه رسانه استانی سال سختی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: با تمام این سختی ها کارکنان صدا وسیما با تمام توان کنار مردم بودند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: وجود بیماری کرونا سبب تعطیلی بسیار از مراسم ها شد اما رسانه ملی این برنامه ها را به خانه ها آورد و سعی کرد هنرمندانه در خدمت مخاطبان باشد که برپایی یادواره شهدا بصورت تلویزیونی نمونه بارز آن است.

«نصرالله قنبری» معاون صدا، «سیدجلال الدین رضاپور» معاون خبر و «حمیدرضا نظیری» معاون سیمای صدا وسیمای مرکز گیلان هم از آمادگی برای برگزاری و پوشش رسانه ای هرچه بهتر کنگره میرزا کوچک جنگلی خبر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار