فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

امروز خاکریز‌های ما بیمارستان‌ها هستند

سردار «علی رزمجو» گفت: تنها تفاوتی که شرایط حاضر به جهت شیوع ویروس کرونا با دوران دفاع مقدس دارد این است که امروز خاکریز‌های ما بیمارستان‌ها و سنگر‌های ما تخت‌های بیمارستان‌ها هستند.
کد خبر: ۴۲۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 11November 2020

امروز خاکریزهای ما بیمارستان‌ و سنگرهای ما تخت‌های بیمارستان‌ها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با خانوده هشتمین شهید مدافع سلامت «محمدرضا رزمی» دیدار کردند و به مقام این شهید ادای احترام کردند.

وی گفت: روزگاری ما در خاکریزها با رژیم بعثی عراق می‌جنگیدیم اما امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان شرایط جنگی نام برد.

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه اخلاص و عملکرد یک فرد و خانواده‌اش باعث می‌شود تا آن فرد به خوبی پرورش پیدا کرده، تربیت شود و در مسیری قدم گذارد که در نهایت در این مسیر به شهادت برسد افزود: تنها تفاوتی که شرایط حاضر به جهت شیوع ویروس کرونا با دوران دفاع مقدس دارد این است که امروز خاکریزهای ما بیمارستان‌ها و سنگرهای ما تخت‌های بیمارستان‌ها هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه تاکنون کادرهای درمانی بیمارستان‌ها اعم از پزشکان، پرستاران و سایر همکارانشان به صورت شبانه‌روزی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همین کارکنان درمانی با تلاش‌های فراوانی که انجام دادند در بخش‌هایی موفق شدند تعداد قابل توجهی از بیماران را درمان کنند که تعدادی از این کارکنان نیز در این راه همانند شهید رزمی جان خود را فدا کرده و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها