چهل‌سالگی سرو/ جعفری:

هوافضا مشت گره کرده جمهوری اسلامی در مقابل دشمن است

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هوافضا مشت گره کرده جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن است و تلاش و مجاهدت نیرو‌های آن باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۴۲۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ - 12November 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در مراسم رونمایی از دو کتاب «موشک جواب موشک» و «هفدهمین روز» که به مناسبت سالروز شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: قدرت موشکی از عوامل موثر بازدارندگی و توازن قوای ایران در مقابل نظام سلطه است که به تدبیر عالمانه امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه توسعه موشکی بازمی‌گردد که قدرت راهبردی و بازدارندگی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: این مجاهدت خاموش و این زحمات شهدا و همرزمانشان امروز ظرفیت فوق العاده‌ای ایجاد کرده که شاهد امنیت و آرامش روزافزون در کشور هستیم، لذا نسل جوان باید در جریان این حماسه و مجاهدت‌ها قرار گیرد و بداند چه زحمات و رنج‌های فراوانی کشیده شده تا امروز به نقطه‌ای از قدرت و توانمندی رسیده‌ایم که قدرت‌های بزرگ را تسلیم خود کرده‌ایم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس بیان کرد: اگر کشتی‌های ایرانی با محموله‌های ما در اقیانوس‌های آزاد حرکت می‌کنند ناشی از قدرت و توان بازدارندگی کشور است که به دنیا تفهیم شده.

وی تصریح کرد: پاس می‌داریم یاد همه شهدای گمنام این حوزه به ویژه شهید طهرانی مقدم و شهید احمد کاظمی را. قرار بود برنامه مفصلی با همکاری نیروی هوافضا داشته باشیم که به علت کرونا مقدور نشد.

جعفری بیان داشت: در همکاری با هوافضا نمایشگاه شکار کرکس‌ها برگزار شد که مجموعه دستاورد‌های هوافضای در بحث پهپاد به ویژه پهپاد‌های غنیمت گرفته شده به نمایش درآمد که تعداد زیادی از مردم بازدید کردند و امروز نیز دو کتاب «موشک جواب موشک» و «هفدهمین روز» دومین همکاری مشترک موزه انقلاب اسلامی و هوافضای سپاه رونمایی می‌شود.

وی در پایان با اظهار امیدواری گفت: امیدواریم همکاری‌ها ادامه داشته باشد و این مجاهدت‌ها را معرفی کنیم چرا که هوافضا مشت گره کرده جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن است و این تلاش‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها